Blog

Home / Budowanie marki w internecie

Budowanie marki w internecie

Date : Sie 09, 2016 Category : Biznes
Author:
BUDOWANIE MARKI W INTERNECIE

Nie ma osoby, która nie przytaknie kiedy napiszemy, że internet jest najsilniejszą formą reklamy na obecny moment. Nie tylko pozwala ona dotrzeć do konsumenta na całym świecie ale także pozwala ona na tworzenie ciekawych treści, które budują renomę firmy. Każdy szanujący się przedsiębiorca wie, że marketing i reklama to podstawa by przetrwać na rynku. Jak zatem dotrzeć do nowej grupy potencjalnych klientów?

Artykuły sponsorowane

Ta forma wiąże się z albo zatrudnieniem wprawnej w pisaniu osoby bądź korzystaniem z usług agencji PR. My płacimy innej stronie, blogerowi bądź marce za opublikowanie artykułu poświęconego naszemu produktowi. Czasem zamiast poświęcać całą treść na daną rzecz, wstawia się ją w naturalny sposób, na przykład artykuł sponsorowany będzie na temat kremów do opalania a konkretny kosmetyk zostanie polecony w podpunkcie. Ogólnie zasada jest jedna- artykuły nie mogą w bezczelny sposób zachęcać do sprzedaży. Wpisy powinny być naturalne, pisane lekkim piórem i delikatni zachęcające do przetestowania produktu.

Marketing społecznościowy

Każda prawdziwa marka starannie prowadzi swój fanpage na facebooku. Do tego najlepiej jest, jeśli dana firma ma swój własny pomysł na prowadzenie takiej strony. Popularna stała się obsługa firm w mediach społecznościowych gdzie wynajmuje się agenta PR ( wyposażonego w odpowiednie informacje, dane i możliwości ) do zarządzania treścią strony. Marketing społecznościowy jest o tyle ważny, że nie tylko przyciąga on nowych klientów ale także utrzymuje przyjazne relacje z obecnymi klientami. Odpowiednio rozegrana kampania pozwoli nam uderzyć w wybraną przez nas grupę demograficzną i zainteresować ją zawartością.

Aplikacje internetowe

Jednym z ostatnich trendów marketingowych jest tworzenie własnych aplikacji, gdzie w przyziemny sposób opisane są produkty, historia marki czy aktualne promocje. W czasach gdy każdy spaceruje ze smartfonem w ręku, aplikacje pomagają mu utrzymać kontakt z okazjami. Warto zainwestować pieniądze w małą, sprawnie działającą aplikacje czy to na system iOS czy Android.

Audyt użyteczności stron www
Warto przed wypuszczeniem naszego sklepu internetowego czy strony wykonać audyt użyteczności stron www, dzięki czemu dowiemy się czy wszystko działa w poprawny sposób. Audyt sprawdza wykonywalność poszczególnych akcji na stronie, przykładowo łańcuch działania kupna produktu: znalezienie produktu, zaznaczenie preferowanej przez nas opcji, przeniesienie produktu do koszyku, wyboru płatności, samej płatności i w końcu finalizacji transakcji. Wszystko na naszej stronie powinno być odpowiednio sprawne, inaczej zamiast przyciągnąć kupujących, odstraszymy ich wadliwymi systemami.

Pozycjonowanie

Inną niezwykle ważną kwestią jest wypozycjonowanie strony tak, by pokazywała się ona jak najwyżej w wyszukiwaniach google. Nie chcemy przecież stracić się pod tysiącem innych stron. Jak wspinać się w górę? Najlepiej zatrudnić do tego specjalistę SEO, który doradzi nam co zawrzeć na naszej stronie, jaką kampanię przeprowadzić i gdzie pozyskać wartościowe linki do naszej strony. Czasem wystarczy zapłacić Google za link u samej góry, szczególnie, kiedy jesteśmy początkujący na rynku. Pozyskamy ludzi klikających w portal, co powoli pociągnie nas na szczyt listy.

Ciężka praca

Nie od razu Rzym zbudowano – to motto powinno być przyklejone na Twojej tablicy. W jeden dzień nie zyskasz 100 tysięcy fanów na Facebooku ani 3 pozycji w wyszukiwaniach Google. Każda kampania przybliża Cię do celu i pozyskuje dla Ciebie nowych klientów, którzy zapewniają Ci zarobek. Skup się na rozwoju i inwestycji, w tym na budowaniu ciekawej treści, która spodoba się czytającym. Spraw by Twoja marka kojarzyła się z czymś dobrej jakości i starannością.


Comments are closed.

CONNECT WITH US

© Copyright 2017 biznesnetworking.pl.All right reserverd.