Ewa Szymańska

Ewa Szymańska

Konsultantka biznesowa z naciskiem na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Posiada doświadczenie w opracowywaniu strategii rozwoju oraz optymalizacji procesów biznesowych. Jej artykuły oferują praktyczne porady dla przedsiębiorców dążących do zwiększenia konkurencyjności na rynku.

Unboxing – jak wykorzystać tę formę reklamy?

Czy wiesz, że nawet przy ograniczonych środkach finansowych można prowadzić skuteczne działania marketingowe na szeroką skalę? Przykładem tego jest wykorzystanie popularnego dziś trendu – publikacji filmów z tzw. unboxingiem, które nagrywają influencerzy. Wystarczy zapakować swoje produkty w opakowania ozdobne, najlepiej zamówione…

Kredyt dla firm bez zaświadczeń – czy to możliwe?

Kredyt dla firm bez zaświadczeń – czy to możliwe?

Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga nie tylko zaangażowania i czasu, ale przede wszystkim zaplecza finansowego. Zdarzają się jednak sytuacje, gdy konieczna jest pomoc w postaci kredytu lub pożyczki. Czy można skorzystać z tego typu oferty bez przedkładania firmowych dokumentów i zaświadczeń?…

Kredyt konsolidacyjny – pomocna dłoń w finansowym dołku

Kredyt konsolidacyjny, jak sama nazwa wskazuje, polega na konsolidacji, czyli połączeniu kilku różnych zobowiązań kredytowych w jedno. Głównym celem tego typu rozwiązania jest uproszczenie procesu spłaty długów i poprawa płynności finansowej dłużnika. Kredyt konsolidacyjny pozwala na zamianę kilku rat różnych…

Branże, w których programy lojalnościowe są na topie

Polacy lubią programy lojalnościowe, co potwierdza raport „Understanding Loyalty in Europe”. Już ponad 67% naszego społeczeństwa należy do przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Firmy skutecznie wykorzystują te chęci konsumentów, uruchamiając kolejne programy lojalnościowe. W wielu branżach stały się one już standardem,…