Marketing jest dziedziną, która bez przerwy rozwija się i zmienia. Każdy, nawet najbardziej doświadczony marketer, wie, że nie wolno zatrzymywać się na wiedzy, którą już się zdobyło. Trzeba uczyć się bez przerwy, żeby być na bieżąco z ciągle zmieniającym się rynkiem. Książki czy filmy edukacyjne, jeśli tylko nie są aktualizowane, po czasie częściowo tracą ważność. Jak w takim razie podejść do marketingu, by nadążać za najnowszymi trendami? Sprawdź magazyn „Marketer Plus”, który zawsze jest na czasie.
Dlaczego Marketer Plus?
„Marketer+” jest jednym z najbardziej znanych i szanowanych magazynów o marketingu.
„Marketer Plus” jest dwumiesięcznikiem, a więc co dwa miesiące otrzymujesz ponad sto stron obszernej wiedzy z zakresu marketingu oraz e-commerce. Autorami tekstów są osoby będące marketingowymi autorytetami oraz specjaliści, którzy reklamą oraz sprzedażą w internecie zajmują się profesjonalnie od wielu lat. Dzięki temu masz pewność, że wiedza, którą zdobędziesz jest sprawdzona i poparta ich doświadczeniem. Korzystając z praktycznych porad o wiele łatwiej będzie Ci wdrożyć nowe rozwiązania w firmie i dostosować je w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadały potrzebom Twojego biznesu.
Czego dowiem się z Marketera Plus?
Każdy numer czasopisma obejmuje określone zagadnienia związane z marketingiem, brandingiem i komunikacją. Pozwoli Ci to spojrzeć na poruszane tematy z różnej strony, a dzięki temu masz pewność, że omówione są szczegółowo.
Z „Marketera+” dowiesz się, w jaki sposób tworzyć i realizować strategię, jak pozyskiwać i utrzymywać klientów oraz jak korzystać z narzędzi marketingowych i mediów społecznościowych, by zwiększyć sprzedaż. Artykuły podpowiedzą Ci także, jak przygotować się do ewentualnych kryzysów w firmie, a dzięki temu łatwiej poradzisz sobie w trudnych czasach. Do kryzysu podejdziesz z głową, a ostatecznie, być może, wyjdziesz na nim lepiej niż początkowo mogłoby się wydawać. Zoptymalizujesz wiele działań, co pozwoli Ci uniknąć niepotrzebnych kosztów w przyszłości.
Jeśli zastanawiasz się, jak dostosować komunikację oraz działania reklamowe, by odpowiedzieć na potrzeby i możliwości konsumenta w obecnych czasach, dowiesz się tego z „Marketera Plus”. W dobie kryzysu konieczne jest tanie i skuteczne docieranie do odbiorców. Czasopismo podpowie Ci również, jak zadbać o stałych klientów bez obniżania cen i marży, a jest to problem, z którym boryka się wielu przedsiębiorców. Być może trzeba będzie szukać także zupełnie nowych przychodów od obecnych klientów? Również i tego dowiesz się z „M+”.
Sięgnij po „Marketera Plus” i bądź na bieżąco z marketingowymi trendami.