Jak zareklamować myjnię samochodową?
Prowadzenie swojej firmy nie jest łatwe, szczególnie, że państwo tego nie ułatwia. Podatki rzeczywiście są bardzo wysokie, a do tego wszystkiego przepisy zmieniają się jak kalejdoskopie. Aby utrzymać się na rynku poza oferowaniem naprawdę dobrej jakości usług, trzeba też pamiętać o reklamie. Dziś podpowiemy Wam, jak zareklamować myjnię samochodową. Poznajcie nasze fajne i skuteczne pomysły.
Baner reklamowy to skuteczny sposób na reklamę
Pewnie każdy z Was słyszał stwierdzenie, że reklama jest dźwignią handlu i nie ma w tym krzty przesady. Można wręcz powiedzieć, że jest to fakt niezaprzeczalny, szczególnie, że na rynku jest duża konkurencja. Zatem, aby dotrzeć do potencjalnych klientów rzeczywiście trzeba ich zainteresować swoją ofertą, ale też zadbać o to, by najpierw usłyszeli o Waszej firmie. Na pewno skuteczną formą reklamy jest baner reklamowy. Może mieć on powierzchnię naprawdę imponujących rozmiarów, a dzięki temu będzie widoczny z daleka. Jednocześnie taka reklama pozwoli na dotarcie do osób, które w Internecie nie zwróciłyby uwagi na Wasze usługi. Ważne jest także to, że na banerze możecie umieścić ciekawą reklamę, ale może on pełnić także funkcje informacyjną. Tutaj polecamy Wam banery reklamowe z Opola. To świetny wybór dla najbardziej wymagających. Jednocześnie taka reklama nie jest w żadnym przypadku nachalna dobrze się sprawdzi w przypadku właśnie reklamy myjni.
Jaki baner wybrać? Poznajcie różne rodzaje
Baner „niejedno ma imię”. Rzeczywiście dostępne są różnorodne rodzaje. Można choćby zdecydować się na baner jednostronny czy baner dwustronny . Można też postawić na baner siatkowy typu mesh. Tutaj należy wiedzieć, że jego powierzchnia składa się z drobnych dziurek, dzięki temu jest on niezwykle lekki i przepuszcza powietrze oraz światło. Ten rodzaj szczególnie dobrze sprawdzi się do reklamy myjni, szczególnie, gdy będzie mieć dużą powierzchnię. Wtedy będzie widoczny z daleka. Można np. umieścić go przy drodze. Aby baner był widoczny także po zmroku, należy postawić na wersję odblaskową. Tutaj musicie wiedzieć, że podkład ma strukturę plastra miodu. Wypełnienie stanowią drobinki materiału odblaskowego. Można też zdecydować się na baner laminowany (frontlit). Można powiedzieć, że jest to klasyczny i standardowy nośnik reklamy wielkoformatowej. Wykazuje on odporność na uszkodzenia mechaniczne, ale jest też odporny na rdzewienie czy zmienne warunki atmosferyczne, a do tego jest łatwy w obróbce. Kolejną jego zaletą jest fakt, że konstrukcja przędzy jest jednolita, co umożliwia odwzorowanie kolorów na najwyższym poziomie. Można jeszcze wybrać baner wzmocniony. Podczas procesu powstania dochodzi do obróbki termicznej polegającej na zatapianiu w płynnym PVC. Struktura materiału zyskuje dzięki temu jeszcze większą wytrzymałość, ale i gładkości. Oczywiście należy znaleźć dobrą firmę, która zajmie się wydrukiem. Możemy Wam polecić druk banerów w Opolu.
Gadżety reklamowe
Skoro już wiecie, że banery z Opola to świetny wybór, to czas przejść do kolejnej formy reklamy. A będą nią gadżety reklamowe. Mały gratisy rzeczywiście przyciągają uwagę potencjalnych odbiorów. Można do ulotek dodawać długopisy, ale też breloczki z nazwą firmę, choćby w kształcie samochodu. Poprzez właśnie takie upominki dotrzecie do nowych klientów. Ale możecie też zorganizować promocje, choćby dla stałych klientów oferować zniżki, np.10%, czy dodatkowe czyszczenie. W końcu większość mężczyzn uwielbia swoje samochody, a mały gratis sprawi, że chętniej skorzystają z oferty. Natomiast w przypadku kobiet lepszym wyborem są gratisy w formie breloczków. Skoro już nieco wspomnieliśmy o ulotkach, to rzeczywiście ich rozdawanie bywa skuteczną formą reklamy, choć musicie wiedzieć, że tych ulotek trzeba naprawdę sporo rozdać.
Reklama w Internecie – własna strona do podstawa
Nie zapomnijcie też o reklamie w sieci. Na pewno must have jest posiadanie własnej strony internetowej, gdzie potencjalni klienci będą mogli sprawdzić ceny, czy dowiedzieć się więcej na temat oferowanych usług. Alternatywą dla strony może być prowadzenie fanpage w mediach społecznościowych.